“Azt mondta Audi A6-ossal jön, Skoda lett belőle” – itt az első Puncs.hu-felmérés

Elkészült Magyarország egyetlen érdekkapcsolatokra specializálódott társkeresőjének kérdőíves kutatása.

Ifjú kollégánk emlékezetes élménybeszámolóján felbátorodva megkerestük a szépreményű leányok és a tehetős idősebb urak, illetve a vékony pénztárcájú ifjak és a már nem fiatal, ám jómódú hölgyek egymásra találására létrehozott online-szolgáltatás stábját. Arra voltunk kíváncsiak, hogy kik és milyen elvárásokkal regisztráltak, és milyen eredménnyel jártak. A társkereső munkatársai a felhasználóknak kiküldött kérdőív segítségével válaszolták meg kérdéseinket. Elsőként a klasszikus Sugar Baby-Sugar Daddy reláció érdekelt minket.

“Szerintem csak egyetlen dologban különbözik az ilyen találkozó egy hagyományos randevútól: nem várja egyik fél sem az elköteleződést, hanem csak egy laza, kötöttségektől és drámázástól mentes kapcsolatot keres, illetve kínál”

– számolt be első élményéről egy cukorbaba.

A válaszadók ötöde – a nők 21,5, a férfiak 20,6 százaléka – szerint “a vagyon nyújtotta lehetőségek közös megélése” jellemzi a sugar-kapcsolatokat. 25, illetve 22 százalékuk viszont úgy véli, hogy mindez “kizárólag a pénzről szól”, lévén nem más, mint “egy hosszú távú korrekt megállapodás két fél között”.

Bármily meglepő, a Sugar Daddy-k harmada hisz a romantikában, az udvarlás erejében és a kölcsönös boldogságban, míg a lányoknak csak a negyede.

A szexualitást ugyanakkor minden válaszadó fontosnak tartotta. A tízes skálán a Sugar Baby-k kerek nyolcast, a férfiak majdnem kilencest adtak a testiségnek. (A kérdőívet a 30 ezer felhasználóból 249 nő és 299 férfi küldte vissza maradéktalanul kitöltve. Így a teljes mintán az eredmény nem reprezentatív, de talán tükrözi a valóságot.)

“Magas színvonalon élő szexéhes férfiak. Persze ez természetes. Ingyen senki sem támogat senkit”.

A Sugar Daddy-ség mibenlétét summázó idézetet némiképp árnyalja, hogy a kiegyensúlyozott anyagi hátteret kereső nők többsége gáláns, figyelmes, ápolt partnerekről számolt be.

A valóság és a virtuális benyomás között fennálló ellentétre viszonylag kevesen panaszkodtak. A csalódás mértéke nem emelkedett az

“azt mondta Audi A6-ossal jön, Skoda lett belőle”

szintjénél.

A válaszadó férfiaknak pedig alig volt negatív tapasztalatuk. A “fejőstehénnek nézett” és a “bemutatkozó oldalakon egy kicsit több méz van a madzagon, mint a valóságban” típusú vélemények jelentős kisebbségben vannak a “hatalmas keblek, igéző szemek”, “csodaszép, nőies, szexi”, valamint a “hamvas diáklány, tele energiával” jellegű áradozásokkal szemben.

Bár a Sugar Daddy-Sugar Baby viszonyról a Micsoda nő című hollywoodi klasszikusban felvázolt luxus él a közhiedelemben, és e sztereotípiát a hazai bulvársajtó címlapcsámcsogásai is táplálják, a Puncson regisztráltak kevesebbel is beérik. Persze a trendi éttermek, bisztrók és borbárok is szerepelnek az első találkahelyszínek listáján. Ugyanakkor a Vapiano, a McDonald’s vagy a Corvin Plaza sétánya is megfelelőnek bizonyult a felek által nyíltan felvállalt kimenetelű kapcsolatok megalapozásához. Mi több, a nők 17, a férfiaknak pedig 27 százaléka valamelyikük lakását nevezte meg az első randevú helyszíneként.

A novemberi indulása óta kisvárosnyi felhasználótábort toborzó Puncs első kérdőíves attitűd- és véleménykutatása azt mutatja, hogy viszonylag szerény azok aránya, akik a regisztráció után kiábrándultak a párkeresés problémáját a nyíltan vállalt érdekek mentén megoldó metódusból. A cukorbabák 9,6, a papáknak pedig 8,2 százaléka állította csupán, hogy egyáltalán nem tetszett az online térben még vonzónak talált párja.

Ossza meg a cikket

Ne maradjon le, kövessen minket YouTube-on is!

Hozzászólások

Videók

Szívesen olvasna hasonló cikkeket? Csatlakozzon Facebook-csoportunkhoz!