Megbüntették a Jófogást a megtévesztő szlogenjük miatt

Ön hitt a “Csak a Jófogáson” szlogennek? Mert amúgy kamu volt.

A Gazdasági Versenyhivatal szerint megtévesztette a fogyasztókat a Jófogás apróhirdetési oldal azzal a szlogennel, amit már évek óta használnak. A Csak a Jófogáson szlogen 2015 októberében került ki először a Jófogás felületeire, de mivel a GVH szerint ez megtéveszthette, félrevezethette a vásárlókat

kétmilliós bírságot szabtak ki a cégre.

Az indok az volt, hogy a szlogen azt sugallta, bizonyos hirdetések csak a Jófogáson érhetőek el, ennek ellenére más oldalakon is fent voltak.

A Gazdasági Versenyhivatal által kiszabott büntetés egyébként csak azért lett kétmillió, mert figyelembe vették a Jófogás törekvéseit. Az oldal ugyanis egy rövid leírással egészítette ki a szlogenjét, és kidolgozott kötelezettségvállalási nyilatkozatot nyújtott be a versenyfelügyeleti eljárás korai szakaszában, amiből jó pár feltételt teljesítettek is.

(via Index)

Kövessen minket Facebookon!

Ossza meg a cikket

Ne maradjon le, kövessen minket YouTube-on is!

Hozzászólások

Videók

Szívesen olvasna hasonló cikkeket? Csatlakozzon Facebook-csoportunkhoz!